mandag 5. desember 2011

Brente mandler...



I dag har jeg prøvd meg på brente mandler...
Er 1 år siden, så ferdighetene streiket litt uheldigvis =)
Gøy er det uansett når man finner en god oppskrift, så tenkte jeg skulle dele den med dere.
Dere kan finne den nederst på innlegget...
Den er helt gull og lage og smaker godt.
Jeg gjør litt utenom oppskriften også, siden mange ganger har jeg lurt på hva som gjør det så godt!
Jeg har vært sikker på at noen putter et eller annet oppi der i tillegg til oppskriften, så da var det bare å begynne å prøve...
I dag gikk det med vanilje og kanel i tillegg til alt det andre =)
Absolutt noe og anbefale!
Det er jo så spennende å finne ut mange gode smaker =)

Her fant jeg oppskriften:
http://hobbykokken.no/2010/10/23/brente-mandler/

Han har mye bra oppskrifter =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar