lørdag 14. januar 2012

Julen 2011

Vel, vel... Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet noe her inne. Så tenkte derfor jeg skulle få skrevet en liten oppdatering på det som har skjedd i det siste =)

Julen kom veldig fort... Altfor fort som vanlig. Kom for fort og gikk for fort =) Men det er jo typisk. Tiden går fort i hyggelig lag eller hva?
Julaften ble feiret med hyggelig besøk og ungene storkoste seg med alle gavene =0) Det gjorde jo faktisk mor og...;-) Kvelden ble super mer eller mindre! Heldig med mat og alt. Flaks til at det var andre gang jeg lagde ribbe, men alt går med gode oppskrifter, råd og litt hjelp =)

Romjulen gikk altfor fort den også... Familieselskap og en fest måtte man igjennom og d var jo gøy... Ellers var vi rimelig flinke til å ligge rett ut og nyte slaraffenlivet. Det er det beste når formen hangler =)

Nyttårsaften kom og ungene var i hundre da rakettene ble sendt opp =) Tage sa...Å mamma, dette er den beste nyttårsaften noen sinne =) Tror han sa det for å være snill, men hyggelig var det å høre da jeg og ungene stod der alene =)
Så, kort sagt... man våknet ikke akkurat fyllesyk dagen etter =D

Så kom det nye året med hui og hast...
Men ble dessverre ingen god start... Min aller kjæreste Battygutt var syk og måtte tas hos dyrlegen! Det var et helt sinnsykt tap for meg. Det er helt sinnsykt hvor mye støtte en hund kan gi...
Savner deg....<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar