fredag 9. mars 2012

Øyeblikk å ta vare på...

Gjennom livet opplever man så mange øyeblikk som virkelig er verdt å ta vare på.
Vi gjemmer de i hjertene våres og tar de med oss videre som gode minner =)
Når man har unger, blir det selvfølgelig mange av de...

Et lykkelig øyeblikk...
Leverte Tuva i barnehagen her om dagen.
De skulle til Lillestrøm og se en utstilling.
Da jeg hadde fått gjort hun klar til tur, fulgte hun meg helt ut fordi de skulle samles ute.
Jeg ga henne en kos og satte meg i bilen.
Da jeg kjørte opp den lille bakken og bortover mot hovedveien, løp Tuva med et stort smil langs gjerdet og lo helhjertet mens hun vinket.

Det er et øyeblikk jeg virkelig satte pris på.
Å se den lille prinsessa si løpe så lykkelig mens hun vinket var noe som gjorde dagen min fantastisk.
Det er en sinnsykt god følelse!

Det er vanskelig noen ganger å hente ut det mest spesielle øyeblikket og skrive det ned i og med at det blir så mange. =)

Jeg husker godt første 17.mai, hvor Tage gikk i tog!
Tror ikke Tage syntes det var like stas som meg, men det er et utrolig godt minne.
Jeg var så kjempe stolt da han skulle gå i toget, så jeg fløy rundt for å ta bilder og filme.
Tage var jo selvfølgelig i den rette alderen og syntes det var mer eller mindre flaut.
Jeg stolt som ei høne og løp hit og dit for å få med meg mesteparten av toget.
Vinket febrilsk og ropte til han...
Tror kanskje han følte jeg overdrev litt, men et slikt øyblikk av stolthet, kunne vel blitt litt mye for hvem som helst =)

Jeg er så ufattelig glad for å ha slike øyeblikk sammen med ungene mine.
De er min store stolthet og glede <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar