torsdag 8. mars 2012

Gode venner...:-)

Jeg vil vel egentlig si at jeg anser meg selv som utrolig heldig som har de vennene jeg har.
Noen har fulgt meg siden barneskolen og andre har kommet inn i livet mitt på senere tidspunkt.
Må jo si det at det er utrolig morsomt når man husker den ene venninna si, stå med røde lakksko på skoletrappa når vi skulle begynne i 1.klasse.
Slike minner er det selvfølgelig blitt flere av opp igjennom årene og det er ekstra morsomt da man er like gode venner den dag i dag =)
Jeg setter utrolig pris på de gode vennene jeg har. De stiller opp og er der når man trenger det!

Som dere sikkert har skjønt i de tidligere innleggene mine har jeg opplevd litt gjennom livet som ikke er så innmari hyggelig.
Da har det vært godt å ha gode venner som stiller opp og støtter gjennom tykt og tynt.
Jeg mener det at en god venn er en venn man kan si alt til, selv om man også er uenig.
Venner som respekterer hvverandres meninger er utrolig bra!

Jeg har vært i forskjellige miljøer opp igjennom og syntes det er så synd når såkalte bestekompiser slenger dritt bak ryggen på hverandre og setter hverandre i tvil for filleting.
Mine gode venner kan jeg stole på og tviler ikke på de uten god grunn!

Men virkelig...
Uten de gode vennskapene jeg har ville livet mitt vært ufattelig vanskelig og trist.
Dere er virkelig uvurderlig og jeg setter ufattelig stor pris på dere!
Jeg veit jeg har dere og at dere stiller opp og det er en god tanke når man sliter.
Det å vite at dere var der gjennom en vanskelig periode, gjorde at det ikke ble like vanskelig og dere greide å få frem smil de dagene det egentlig ikke var noe å smile for.
Dere er mine engler <3

Derfor en oppfordring til dere alle...
Velg vennene deres med måte!
Et vennskap skal ikke være forpliktende eller vanskelig, men være givende og lystbetont!

Jeg er veldig glad i dere =)

Noen sitater som jeg har funnet om vennskap:

Good friends are like angels, who lifts you up when your wings have forgotten how too fly!

Venner er den familien man velger for seg selv <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar