fredag 17. februar 2012

Nok en fantastisk person som kom innom livet vårt...




Etter det som skjedde med Geirr, hadde jeg vel egentlig aldri forestillt meg at jeg kom til å bli forelsket på nytt... Frykten for å bli såret var der konstant og man følte seg sårbar.

Men inn i livet våres kom en ny person.
Personen viste seg å være en utrolig flott person som førte med seg mye varme og trygghet!
Vi startet med babyskritt og tok ting slik som de kom...
Det ble mange lange turer med Batty, hvor vi bare gikk å pratet om alt og ingenting.

Noe av det som var viktig for meg var at neste person jeg skulle bli sammen med satte familie, vennskap og ærlighet høyt.
Dette var ting jeg fant igjen i denne personen og jeg falt pladask...
Lenge siden jeg har falt så hardt :-p

Det var mye jeg hadde savnet tidligere (i slutten av forholdet til meg og Geirr) som jeg plutselig nå fikk oppleve...
Han deltok og støttet i en utrolig vanskelig periode og ble en trygghet for meg og ungene.
Ungene ble så ufattelig glad i han og så på han som en god reservepappa.
En rolle han bestod med glans!
Han fikk ikke akkurat den letteste starten med oss, men snudde ikke ryggen til og tok beina fatt for det.
Det stod det respekt av!

Forholdet vårt var et godt forhold til nå på slutten hvor alt bare ble vanskelig og leit...
Jeg har grått mine tårer for at det skar seg i og med at man egentlig ikke ønsket det slik, men til syvende og sist var det kanskje det eneste riktige for deg... Jeg vet ikke...

Han var nok en utrolig person som vi kommer til å savne ufattelig mye...
Alle minnene man nok en gang må sitte igjen og kjenne på føles vondt, men blir nok gode minner etter hvert.
Jeg håper av hele mitt hjertet at han finner den rette en gang og kan starte med blanke ark.
Alle fortjener en ny sjanse og han er en av de med mulighetene foran seg.
Det kan bare bli bedre!

Vi er utrolig glad i deg og kommer til å savne deg!


Farvel....

2 kommentarer:

  1. Hei :) Har ramlet inn på denne bloggen...og sittet og lest nokså lenge. Her var det mye sterk lesning - du deler det så fint. Så fint at du er ærlig om livet! :) Sånt liker jeg. Ønsker deg mange gode dager fremover. God klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Setter pris på slikt! Ønsker deg en riktig god helg! God klem!

      Slett