onsdag 18. juli 2012

Et lykkebarn kommer snart...




For noen år siden, 2006, møtte jeg en fantastisk person som skulle vise seg å bli en av mine nærmeste og beste venninner.
Det er rart hvordan tilfeldighetene noen ganger fører en sammen med personer man kanskje ellers ikke ville møtt.
Annikken var en livsnyter med et herlig humør, positiv tankegang  og stå på vilje.
Vi fant fort tonen og har beholdt den i 6 år...
Det har vist seg på telefonregningene til tider ;-) Hehehe...

Gjennom tiden vi har kjent hverandre har vi opplevd mye sammen på godt og vondt.
Heldigvis for meg er ikke Annikken  en person som ikke stikker av når ting blir vanskelig, siden vi har opplevd endel...
Har man først blitt venn med henne, gjemmer hun deg godt i hjertet sitt så lenge du ikke tråkket henne på tærne... Men hvem er vel ikke slik =)
Vi har hatt det mye moro sammen kan man si...
For meg en person som har vært med å fargelagt livet mitt og gitt meg så utrolig mange gode minner.

Alles vennskap går gjennom ulike perioder og den siste tiden har det vært en spesiell periode for vennskapet våres.
En utrolig hyggelig overraskelse kom for 9mnd siden...
Annikken var blitt gravid med sin kjære Jørgen og gleden var stor.
Et kjærlighetsbarn var på vei <3

Jeg har hatt mange venninner som har fått unger og det er spennende hver gang, men denne gangen har det vært ekstra morsomt.
Kanskje fordi mine egne og mine venninner sine begynner å bli så store, men også fordi Annikken er veldig spesiell for meg.
Det å kunne dele hennes tanker og erfaringer gjennom svangerskapet har vært en morsom og spennende opplevelse...
Heldigvis har hun vært heldig og hatt et bra og problemfritt svangerskap.
Annikken har sett så utrolig bra ut hele veien, men har selvfølgelig blitt noen kg større nå i senere tid.
Så som jeg har sagt til Annikken, så tror jeg et kommer en liten sumobryter =)
Terminen hennes var i går 17.juli, men jeg håpet at han skulle komme i dag...
Hadde vært en perfekt person å delt en bursdag med...men til hennes store fortvilelse har han ikke kommet enda.
Tror det er flere som kan kjenne seg igjen i den utålmodigheten som er på slutten av et svangerskap.

Det å få barn er en omveltning i et forhold, men samtidig en utrolig stor glede.
En glede jeg vet at dere har gledet dere til og sett frem til...
Dere kommer til å bli så flinke =)

Jeg gleder meg til å se den perfekte lille gutten som kommer og se utviklingen videre.
Ungene mine gleder seg stort og spør mye om den lille babyen som kommer.
For Tuva har det vært mange spørsmål om hvor stor han er =)
Hvem vet...kanskje hun blir sjalu på den lille som kommer å tar fra henne favorittpersonen hennes??
Nei, dette kommer nok til å gå bra...
Tage gleder seg stort til det kommer en gutt... Antageligvis fordi han da kan lære bort gutteting til han da =)

Det blir en gledens dag når han endelig bestemmer seg for å komme...
Vi får krysse fingrene for at det blir snart.

Så... Lykke til snuppa mi<3
Jeg er utrolig glad i deg <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar